کشتی فرنگی نوجوانان جهان| عبدولی، احمدی و غلامی به نیمه‌نهایی راه یافتند

15:09 - 09 مرداد 1402
کد خبر: ۴۷۲۶۵۸۴
کشتی فرنگی نوجوانان جهان| عبدولی، احمدی و غلامی به نیمه‌نهایی راه یافتند
۳ نماینده کشورمان به مرحه نیمه‌نهایی رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان جهان راه یافتند.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، مسابقات پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان جهان در حالی از صبح امروز در شهر استانبول ترکیه در حال برگزاری است که در پایان مسابقات نوبت صبح، پیام احمدی در وزن ۴۸ کیلوگرم، محمدرضا غلامی در وزن ۵۵ کیلوگرم و امیرحسین عبدولی در وزن ۱۱۰ کیلوگرم به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

نتایج کشتی‌گیران کشورمان تاکنون به شرح زیر است:

در وزن ۴۸ کیلوگرم پیام احمدی در دور نخست با نتیجه ۸ بر صفر ماکسیم بارادزیاک از بلاروس را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد با نتیجه ۱۰ بر صفر هاروکو شینا از ژاپن را مغلوب کرد. احمدی در دور بعد مقابل النار زیادوف از آذربایجان با نتیجه ۴ بر ۲ به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

در وزن ۵۵ کیلوگرم محمدرضا غلامی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۶ بر ۱ شو تاکاهاشی از ژاپن را مغلوب کرد. وی در دور سوم با نتیجه ۱ بر ۱ از سد یوری کاراپتیان از ارمنستان گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

در وزن ۶۵ کیلوگرم امیرمهدی سعیدی نوا در دور اول با نتیجه ۶ بر یک مغلوب زالان پک از صربستان شد و با توجه به شکست حریفش در دور بعد از دور رقابت‌ها حذف شد.

در وزن ۸۰ کیلوگرم علیرضا عباسی در دور اول با نتیجه ۹ بر صفر محمد النجار از فلسطین را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه ۶ بر ۳ بیباریس شیمیربک از قزاقستان را از پیش رو برداشت، اما در دور سوم با نتیجه ۱۱ بر ۲ مغلوب تایزو یوشیدا از ژاپن شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا بتواند در گروه بازنده‌ها به کار خود ادامه دهد.

در وزن ۱۱۰ کیلوگرم امیرحسین عبدولی در دور نخست با با نتیجه ۱۲ بر ۳ دانیلا زوبکوف از مولداوی کشتی را شکست داد. وی در دور دوم الدار لازار از روسیه را با نتیجه ۸ بر صفر مغلوب کرد و گام به نیمه نهایی گذاشت.

مسابقات مرحله نیمه نهایی اوزان فوق عصر امروز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/


برچسب ها: کشتی فرنگی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *